Σελίδες

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Κάποτε ήθελα και εγώ τον πρίγκιπα …

Κάποτε ήθελα και εγώ τον πρίγκιπα …
Ήμουν και εγώ το κορίτσι της διπλανής πόρτας , που ήθελα να ερωτευτώ , να μαγευτώ  , να αφεθώ. Όχι πια. Έγινα μια από τους πολλούς. Ένα βράδυ , όχι λόγια , όχι πίεση , όχι συζήτηση . Και αν τύχει να μιλήσουμε , όχι πολλά –πολλά , δεν ήμουν έτσι , έτσι έγινα. Έτσι με έκαναν , έτσι μεταλλάχθηκα. Δεν το ήθελα , δεν το θέλω , πια. Όμως , πλέον συνήθισα , και όταν συνηθίζεις, πονάς , συμβιβάζεσαι με τον εαυτό σου – δεν έχεις και τίποτα άλλο- και απλά συνεχίζεις να κάνεις ότι έκανες και πριν . ΤΙΠΟΤΑ.
Αναρωτήθηκα αν είμαι η μοναδική πάνω στον πλανήτη , που συνωμοτώ μόνη μου για την καταστροφή μου . Δεν με νοιάζει αν θα βρω ταίρι να παντρευτώ , με νοιάζει που αναλώνομαι στις ορέξεις του καθενός , πιστεύοντας ότι αυτό με κάνει Μάγκα. Μπα.
Και φτάνεις στα 30 . Συλλογίζεσαι τις δόξες , τις ήττες , τις ευκαιρίες που είχες , μα έχασες  γιατί απλά τότε ήθελες να περνάς καλά και η φράση – Όπως φεύγεις , κλείσε την πόρτα- σου φαινόταν τουλάχιστον ευγενική , καταλήγοντας στην καλύτερη των περιπτώσεων σε μια σχέση συμβιβασμού ή με τον σκύλο σου . Μέχρι να σου πει και αυτός – όπως φεύγεις κλείσε την πόρτα-. Η μαγκιά μάλλον ήταν παροδική και ουτοπική. Άλλο ήσουν άλλο σε έκαναν .
Δεν ξέρω αν φταίει η κοινωνία , που όλα έχουν απομυθοποιηθεί , δεν ξέρω καν αν είναι μόδα , πάντως σχεδόν όλοι δεν ερωτεύονται . Περνούν τα χρόνια τους στον ενθουσιασμό και στα ρηχά συναισθήματα , στις φιλικοερωτικές κουβέντες και στο επόμενο θύμα.
Τα αφροδίσια νοσήματα πολλαπλασιάζονται . Πηγαίνουν σαν τα ζώα με τον οποιονδήποτε, ούτε ποιος είναι , ούτε από πού είναι , ούτε πως το λένε . Σιγά δεν θα τον ξαναδείς κιόλας.   
Όταν φτάσει η ώρα που καταλαβαίνουν ότι είναι μόνοι , ουσιαστικά μόνοι , πέφτουν στην κατάθλιψη και στο Γιατί εγώ δεν βρήκα κάποιον να ερωτευτώ – Γιατί δεν το άξιζες-.
Όλα καλά

Συνεχίστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου