Σελίδες

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Δεν θέλω σχέση , μόνο να περνάω καλά . Περνάς καλά όντως ;;;

 Κάποτε , θυμάμαι , είχα μια φίλη, ως φοιτήτρια κι εγώ , που μου έλεγε , θέλω να περνάω καλά και τίποτα παραπάνω , δεν έχω χρόνο για έρωτες και άλλωστε όλοι είναι γουρούνια. Να σας πω την αλήθεια από την μια έλεγα , καλά τόσο κενή είναι , δεν έχει συναισθηματισμό , δεν δένετε με τον άλλον , δεν ονειρεύεται , δεν θέλει συντροφιά τα βράδια , δεν αγχώνεται για την αποκλειστικότητα που δεν έχει ;;; Από την άλλη έφευγα από τον ρομαντισμό μου , προσγειωνόμουν δειλά δειλά στην γη και σκεφτόμουν ότι ίσως και να χει δίκιο , δεν είναι όλα τόσο όμορφα και αγγελικά πλασμένα , μάλλον ζει την ζωή της στα άκρα , έλεγα..
Κάθε μέρα , νύχτα θέλω να πω , έβγαινε μπορεί και με διαφορετικούς άντρες , όχι απαραίτητα ότι θα πήγαινε μαζί τους , δεν την ενδιέφερε τόσο αυτό , όσο η επιβεβαίωση . Μου χε κάνει εντύπωση η ωμότητα της , όλους τους έβλεπε το ίδιο . Και αφού γνώριζε και γνώριζε κόσμο ( ωραία κοπέλα ) , και αφού το στομάχι πόνεσε από τους καφέδες , και ενώ είχε πάει με το αφαν γκατέ , παίζοντας το άνετη πάντα και ότι γουστάρει αυτό που κάνει , φτάνουμε στο ζουμί της υπόθεσης . Έρχεται μια μέρα και μου λέει ότι υπάρχει ένας τύπος που ουσιαστικά την έχει πρήξει στα μηνύματα , είναι γνωστός μιας φίλης της  και θέλει να την γνωρίσει . Μα αυτός είναι άσχημος , και η φίλη μου ούτε να τον δει . Την πολιόρκησε όμως, την διεκδίκησε από όλα τα τούμπανα (μπάρμαν, πορτιέρηδες, κλαρινογαπρούς) και ήρθε να την γνωρίσει από κοντά. Αυτή να πέσει στο κρεβάτι από την στεναχώρια της . Βγαίνουν για καφέ. Τελειώνει ο καφές . Πάω να την πάρω . Την βλέπω να φιλιέται με αυτόν . Σοκ. Έγινε αυτό που υπέθετα από την αρχή , κάνοντας λοιπόν , μια κουβέντα μου είπε και κατάλαβα , ότι τελικά όλο αυτό τον καιρό , όλα όσα έκανε τα έκανε γιατί ουσιαστικά ήθελε την συναισθηματική κάλυψη και όχι την ερωτική απόλαυση. Είχε φάει γράψιμο από πολλούς ( δεν το παραδεχόταν πριν) και ήττα πολλές φορές . Είχε απλά συμβιβαστεί σε μια λάθος επιλογή που μόνο χαρούμενη δεν την έκανα , αντιθέτως την άδειαζε μέρα με την μέρα . Έτσι λοιπόν γοητεύτηκε από αυτόν τον ασχημούλικο , που τελικά την απέκτησε και έχω να σας πω ότι έχουν περάσει τόσα χρόνια και ακόμα είναι μαζί . Πότε δεν τον κεράτωσε , πότε δεν σκέφτηκε να φύγει . Ήταν της σχέσης από πάντα , αλλά δεν της είχε δοθεί η ευκαιρία να το καταλάβει ούτε η ίδια.
Καταλήγοντας , αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι , όσο και να λέτε ότι θέλετε να περνάτε καλά και τίποτα παραπάνω , ψάχτε το λίγο , μπορεί τα πράγματα να μην είναι έτσι , μπορεί να μην είστε με τον σωστό άνθρωπο και να αλλοιώνετε τον εαυτό σας σε αναλώσιμες μέρες , νύχτες , ώρες ... Η ζωή είναι μικρή , μην ΚΑΤΑΣΤΡΈΦΕΙΣ τις στιγμές.

Φιλικά 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου